Търсене на хотел
-
Как да търся хотел?
Отговор: Вашето търсене може да направите чрез търсачката, която включва:
- Населено място
- Дата на настаняване
- Дата на напускане
- Брой нощувки
- Брой лица
-
Как да избера в каква стая да отседна?
Отговор: Преди да резервирате ще имате изброени видовете помещения, които позволяват настаняване, според критериите и броя на лицата, които сте задали при търсенето!
-
Изпратих запитване за резервация, а нямам отговор?
Отговор: Проверихте ли за имейл в спам папка? Ще се свържем с Вас по e-mail или телефон!
-
Ако в хотела, който съм избрал няма места, какво трябва да направя?
Отговор: При отказ на направената от Вас заявка ще Ви предложим алтернативен хотел, спрямо дестинация, локация и ценови диапазон!
-
Колко дни преди отпътуването се прави резервацията?
Отговор: Колкото по-рано толкова по-добре, това Ви гарантира осъществяването на Вашата почивка!
Цени на хотели
-
Цените на човек ли са или на цяла стая?
Отговор: Всички цени са за помещение/стая за нощувка в български лева!
-
Включват ли се други такси и ДДС в цените?
Отговор: Всички цени са с включен ДДС и курортна такса. Някои от хотелите не включват курортна такса и тя се заплаща на място, но това е изрично упоменато!
-
Има ли отстъпки за деца?
Отговор: Във всички хотели има отстъпки за деца, в зависимост от възрастта на децата тя е различна. Tripto.bg калкулира отстъпката в общата цена, затова е необходима пълна и точна информация при попълването на данните при резервация!
Плащане
-
По какъв начин да платя своята резервация?
Отговор: При резервация в tripto.bg имате възможност да платите по следните начини:
- По банков път
- Чрез Е-pay
- На каса на EasyPay в цялата страна
-
Какви са общите условия за резервация на хотел?
Отговор: От тук може да се запознаете с общите условия на tripto.bg!
Потвърждение
-
Как и кога ще бъде потвърдена моята резервация?
Отговор:
- Вариант 1 – при налични стаи в момента на резервация!
- Вариант 2 – ако стаята е на запитване – в рамките на 24 часа!
-
Какво трябва да направя ако реша да анулирам своята резервация?
Отговор: В рамките на срока за анулация (които е различен за всеки хотел), нямате право да анулирате резервацията, в противен случай ще Ви бъде начислена глоба!
В преданулационния срок можете да анулирате и да променяте (при наличие на възможност)! -
Как се осъществява връщането на парите за резервацията при анулация?
Отговор: Връщането на парите се осъществява в рамките на общите условия!
Пристигане в хотел
-
Какви документи трябва да представя на хотелския персонал на рецепцията?
Отговор: Трябва да покажете ваучера, който ние ще Ви издадем (ще го получите на Вашата електронна поща) и документ за самоличност. В някои хотели се изисква предоставяне акт на раждане на децата.